سرکابل حرارتی فشار ضعیف (1 کیلو ولت)

  • کابلشو از جنس مناسب
  • روکش های چسبدار ضخیم
  • خط کش
  • دستمال الکلی
  • دفترچه راهنمای نصب
dokme2-red
dokme2-red

کاتالوگ سرکابل حرارتی فشار ضعیف (1 کیلو ولت)

الف) توضیحات:

جهت اتصال کابل به هر تجهیزی (شینه، شمش، ترانسفورماتور، بوشینگ، ..) از سرکابل (termination) استفاده می گردد. در کابل های مورد استفاده در ولتاژ بیشینه 1200 ولت (Um) که اصطلاحا به آن سطح ولتاژی فشار ضعیف اتاق می گردد، ساختار کابل بسیار ساده، و تنها از یک یا چند هادی ازجنس مس یا آلومینیوم، عایق پلاستیکی غالبا از جنس PVC یا XLPE ، و یک غاف کلی که هسته های کابل را در بر می گیرد تشکیل شده است. جهت اتصال این نوع کابل ها به تجهیزات، صرفا نصب کابلشوی مناسب (مسی یا آلومینومی یا بیمتال، بسته به جنس هادی کابل و تجهیز مورد اتصال) و پس از آن عایق سازی بدنه (ساق) کابلشو و قسمت برهنه هادی کفایت می کند. جهت عایق سازی، راهکار های مختلفی وجود دارد.

استفاده از نوار های لاستیکی عایقی (موسوم به نوار آپارات)، روکش های حرارتی چسبدار ضخیم (D3MF) و روکش های سرد (فنری) سیلیکونی از جمله این روش ها می باشد. یکی از مطمئن ترین، ارزان ترین، و ایمن ترین روش های عایق سازی، استفاده از روکش های حرارتی چسبدار ضخیم که داخل آن آغشته به چسب حرارتی است می باشد. در این روش، پس از اتصال کابلشو، روکش حرارتی چسبدار ضخیم بر روی کابلشو قرار گرفته و به وسیله سر پیک یا سشوار صنعتی حرارتی می بیند. روکش حرارتی بر روی بدنه کابلشو و قسمت انتهایی کابل به صورت مستحکم و یکنواخت جمع شده و چسب حرارتی داخل آن جهت آب بندی هر چه بهتر جاری می گردد. با توجه به خواص مقاومت در مقابل اشعه ماوراء بنفش (anti UV) روکش های چسبدار ضخیم، این روش عاوه بر محیط درونی (indoors)، در محیط بیرونی (outdoors) نیز قابل استفاده می باشد. در کیت سرکابل حرارتی فشار ضعیف، کابلشو مناسب و استاندارد و روکش حرارتی چسبدار ضخیم به مقدار لازم و در یک بسته عرضه می گردد که بهره بردار تنها با خرید یک محصول به سهولت نیاز خود را با بهترین روش ممکن رفع نماید، تا از خرید کابلشو و عایق به صورت مجزا و به مقادیر بیش از حد مورد نیاز و یا نا استاندارد پرهیز نماید. همچنین، با توجه به ارائه دفترچه راهنمای نصب همراه با کیت، احتمال خطای بهره بردار در نصب سرکابل کاهش می یابد.

در کابل های چند هسته ای، امکان ارائه چند نظام جهت آب بندی کامل حد واسط غاف نهایی کابل و قسمتی که غاف نهایی کابل از آن جدا شده و هسته های کابل از آن بیرون آمده اند، به منظور عدم نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل کابل، میسر می باشد.

ب) مشخصات:

از مشخصات و مزایای اصلی سرکابل حرارتی فشار ضعیف DeDe Electric Group موارد ذیل را می توان نام برد:

  • کابلشو از جنس مناسب (بسته به نوع هادی کابل – از جنس مس یا آلومینیوم یا بیمتال (مدل DTL2)) – کابلشو های مسی تولید شده از لوله مسی Tough Pitch Copper) TPC) با خلوص بیش از 9/ 99 % مس شهید با هنر می باشد.
  • روکش های چسبدار ضخیم (D3MF) بسیار با کیفیت (ساخت شرکت WOER)، با ضخامت فراتر از روکش های حرارتی مشابه و چسب فراوان و شیارگونه بر روی بدنه داخلی روکش جهت آب بندی هر چه بهتر کابل
  • خط کش جهت استفاده در مرحله آماده سازی کابل (برش عایق و غلاف کابل در طول مناسب)
  • دستمال الکلی در ابعاد 20× 20 سانتیمتر، با بیش از 75 % الکل جهت امکان تنظیف کامل کابل
  • دفترچه راهنمای نصب مصور و رنگی با توضیحات جامع و گام به گام در خصوص چگونگی نصب سرکابل

سرکابل-حرارتی-فشار-ضعیف

سرکابل-حرارتی-فشار-ضعیف

ج) شیوه کدگذاری:

سرکابل-حرارتی-فشار-ضعیف

سرکابل-حرارتی-فشار-ضعیف سرکابل-حرارتی-فشار-ضعیف

محصولات مشابه